مادرانه های من و قند عسلم

كفشاي نو مبااارك😍

1398/2/27 11:56
نویسنده : مامان ياسمن
182 بازدید
اشتراک گذاری

رايان جونم من تازه فهميده بودم كه دارم مامان ميشم.... كه به يه دورهمي دوستاي قديمي دعوت شدم و ميخواستم اونجا اين خبر و بهشون بدم. وقتي بهشون گفتم كه شما تو دل مامان هستي كللللي ذوق كردن و جيغ و داد و تبريك 🤩😇👏

همه شون گفتن حالا كه اينو گفتي بايد بريم يه چيزي بخريم براش كه يادگاري از امروز بمونه. چهارتايي رفتيم بازار و يه كفش خوشگل پسنديديم ولي نمي دونستيم بايد دخترونه بگيريم يا پسرونه 😁هرجا ميرفتيم فروشنده ميگفت جنسيت بچه چيه مي خنديديم مي گفتيم نمي دونيم. ولي من دوس داشتم كفش پسرونه بخرم و اين كارو هم كردم. خلاصه اون كفش و خريديم و همونجام كلي سلفي باهاش گرفتيم تا امروز كه اندازه پاي شما بشه و براي اولين بار پات كني❤️وااااقعا خيلي ذوق داره❤️

كفشاي نوت مبارك قندعسل😘

پسندها (5)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 اردیبهشت 98 12:29
ای جانم مبارکش باشه 
مامان صدرامامان صدرا
27 اردیبهشت 98 15:07
عزیززززم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
27 اردیبهشت 98 16:03
چ جااالب😁👌👌 کفش نو مبارک
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 اردیبهشت 98 5:40
ای جانم مبارکش باشه