مادرانه های من و قند عسلم

در مسیر چیدمان...

1397/7/24 11:31
نویسنده : مامان ياسمن
175 بازدید
اشتراک گذاری

خووووووب... یه مرحله دیگه هم پیش رفتیم!!! جشن

دیشب با بابا جون رفتیم همون سرویس خوابی که چندین بار رفته بودیم و بررسی کرده بودیم رو خریدیم و قرار شد این هفته یا هفته دیگه تحویلش بدن... اسم مدلش تدی بود، من کلی راجع به ترکیب رنگی های چیدمان فکر کرده بودم و پرده ها رو هم با سرویس ست کرده بودم... دیگه فقط روزشماری می کنم تا زودتر برسه و هرچی تا الان برات خریدیم و بچینیم توش و بریم سراغ کم و کسری هاااا...چشمک 

چه کیفی داره برای تو خرید کردن نفس مامانبوس

پ ن: این روزا همه بهم میگن چجوری میری سرکاااار... ولی خداروشکر پسر مامان اصلا اذیت نمی کنه منو (فقط خیلی لگد میزنه و بازی می کنه...منم غش می کنم از خنده خندونک)زبانولی کلا خیلی حالم خوبه زبانمحبت قول بده تا آخرش همینجوری باشیااااچشمک

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
24 مهر 97 21:45
مبارکش باشه انشالله بسلامتی،❤❤❤
مامان سبحانمامان سبحان
25 مهر 97 4:48
مامان یاسمن جون،حتما عکس از اتاق قند عسل بذارین.محبت