مادرانه های من و قند عسلم

خورده كارهاي اتاقت

1397/10/25 13:07
نویسنده : مامان ياسمن
220 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني اين هفته خاله مژده اومد كمكم تا يه سري چيزاي باقي مونده براي اتاقت و باهم درست كنيم... من و خاله مژده و بابايي رفتيم بازار و كلي خنزر پنزر خريديم و اومديم...(البته ناگفته نمونه توي بازار همه با تعجب نگام مي كردن كه با اون شيكم گنده و پابه ماه اومدم تو اون شلوغي خريدخندونک) ولي من پررو تَر از اين حرفا بودمچشمک ! 

تا رسيديم خونه شروع كرديم به درست كردن كلي چيزاي خوشگل ... دوس داشتم همه چيو خودم برات درست كنم تا اينكه بخوام بخرمشون. البته واااقعا خسته شدم چون خيلي سخت بود با اين وضعيت حدود ٧،٨ ساعت پشت سرهم برش و دوخت و دوز، ولي خوب به شيريني آخرش مي ارزيدزیبا بالاخره ساعت ١٢ شب كارمون تموم شد و حاصلش شد يه حلقه اسم براي روي در اتاقت، دو تا آويز پرده و يه سري گيفت براي هديه به مهمونايي كه ميان گل پسرم و ببينن😍 حالا عكسشونم برات ميذارم كه بعدا ببينيشون

 

پسندها (6)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 دی 97 15:54
مبارک باشه خدا قوت
مامان صدرامامان صدرا
26 دی 97 10:45
مبارکهمحبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 دی 97 3:16
mobarake  be salamati be donya biyad azizm