مادرانه های من و قند عسلم

قدمت مباركمون باشه زندگي من

1397/10/26 15:23
نویسنده : مامان ياسمن
819 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون سورپرايزمون كردي🤩من براي ساعت ١٠ شب ٢٥ دي ماه بليط سينما گرفته بودم و از بعد ناهار خوابيدم تا شب راحت بيدار بمونم. ساعت ٦ عصر از خواب پاشدم و يه تغييراتي احساس كردم، با دكتر تماس گرفتم گفت برو به يك درمانگاه و اگر چيز خاصي بود بيا. با بابايي و زن عمو و نويد رفتيم بيمارستان نجميه كه نزديكمون بود. گفتن بچه داره دنيا مياد 😲من از شوك گريه مي كردم و اومدم به دكترم زنگ زدم گفت بدو بيا مطب. تا رسيدم نامه داد و گفت برو بيمارستان تا من برسم. من بدو بدو رفتم ساك و برداشتم و راهي شدم. ساعت ٢:٢٠ بامداد ٢٦ دي ماه شما پا به دنياي قشنگ ما گذاشتي😍 لذت بخش ترين حس دنيارو تجربه كردم وقتي اولين بار صورتت و روي صورتم گذاشتن... بي اندازه عاشقتم رايان من❤️ 

پسندها (2)

نظرات (3)


4 بهمن 97 17:56
قدم نو رسیده مبارکککک😍😍
پسر کوچولوتون یه فیلم واقعی زیباتری و بهتون هدیه کرد😊
مامان ياسمن
پاسخ
ممنون از محبت تون 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 بهمن 97 6:02
مبااااااااااارک باشه

انشالله قدمش پر از خیر و برکت باشه😘

خیلی خوشحال شدم ک بسلامتی فارغ شدی

بازم واسمون از عکسای نی نی بذار😍
مامان ياسمن
پاسخ
قربونتون برم چشم حتما 😊
شادی زندگیشادی زندگی
30 بهمن 97 8:20
وااااااااااااااااااااااای چه حس نابی